neljapäev, 26. aprill 2018

MUL ON ÜKS TORE TÄDI ...

Eesti rahvamäng / Estonian national game
Mängu juhendaja: Erika Rausberg
Mängijad: Saku Lasteaed Päikesekild


ETTEVALMISTUS: Lapsed seisavad ringjoonel nägudega liikumissuunas kätest 
lahti.

MÄNGU KÄIK: Laulu saatel liiguvad lapsed ringjoonel päripäeva ja teevad 
liigutusi kaasa vastavalt laulusõnadele


1. Mul on üks tore tädi.2. Mul on üks tore tädi,3. Mul on üks tore tädi.
See tädi on voh nii!See tädi on voh nii!See tädi on voh nii!
Ja kui see tädi tantsib,Ja kui see tädi tantsib,Ja kui see tädi tantsib,
siis kübar teeb tal nii...siis pea teeb tal nii..siis puusad teevad nii...



4. Mu on üks tore tädi.5. Mul on üks tore tädi.6. Mul on üks tore tädi.
See tädi on voh nii!See tädi on voh nii!See tädi on voh nii!
Ja kui see tädi tantsib,Ja kui see tädi tantsib,Ja kui see tädi tantsib,
siis jalad teevad nii...siis seelik teeb tal nii...siis kõrvad teevad nii...



7. Mul on üks tore tädi.

See tädi on voh nii!

Ja kui see tädi tantsib,

siis nina teeb tal nii...


IN ENGLISH:
I have one great aunt.
This aunt is okayand if that aunt dancesthen the hat will do like that. (head, hips, legs, skirt, ears, nose ...)


Allikas: “Kaks sammu sissepoole” Autor Meeme Liivak Kirjastus Talmar & Põhi. 2000.a