esmaspäev, 2. aprill 2018

MA ÜTLEN GO-GO

I LET HER GO-GO

Mäng on pärit Ameerikast. Autor professor Vincent Bates from Miami Dade College, FL United States.

Mängu leidis Eve Saare
Mängijad: Aruküla mänguring ja lapsevanemad

ETTEVALMISTUS: Mängijad seisavad ringjoonel, paarilised näod vastamisi. Laulu saatel toimub liikumine.
Lapsed õpetasid selle mängu oma vanematele.
MÄNGU KÄIK:
Esimesel ja teisel salmireal sõnade GO-GO ajal lüüakse kokku peopesad; kolmandal salmireal GOOOOO... ajal pannakse peopesad vastamisi ja vahetatakse paarilisega kohad; 
neljandal salmireal lüüakse kokku peopesad ja viimase GO ajal keeratakse hüppega selg oma paarilisele. 
Nii saadakse uus paariline. Kõik kordub. Mäng kestab nii kaua kuni saadakse kokku oma esimese paarilisega.


SÕNAD:
Ma ütlen GO-GO
ma ütlen sulle GO-GO
ma ütlen sulle GOOOOOOO…
ma ütlen GO-GO-GO


IN ENGLISH


I let her go go.
Ee ay, I let her go go.
Ee ay, I let her gooooo....
I let her go, go, go.